Ostoehdot

Tyytyväiset asiakkaat motivoivat meitä - jos sinä olet tyytyväinen, mekin olemme. Alla näet ostoehtomme PhoneLifellä. Olemme pyrkineet tekemään niistä niin yksinkertaiset ja sallivat kuin mahdollista helpottaaksemme asiointiasi meillä! Jos sinulla on kysyttävää, voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen support.fi@phonelife.com.

Toimitus

Tarjoamme toimitusvaihtoehdoiksi Postnordia, Budbeetä ja DHL:ää. Meillä on aina vähintään yksi ilmainen toimitusvaihtoehto. Tavallinen toimitusaika on 2-5 arkipäivää, jos kaikki tilauksen tuotteet löytyvät varastosta. Tarjoamme lisämaksua vastaan myös pikatoimitusta. Tilauksesi lähetetään siinä tapauksessa ennen niitä tilauksia, joihin ei ole valittu pikatoimitusta. PostNord toimittaa pienemmät paketit tavallisesti suoraan postilaatikkoosi. Muussa tapauksessa, ja isompien pakettien kohdalla, pakettisi toimitetaan lähimpään PostNordin tai DHL:n noutopisteeseen. Saat tekstiviestin tai kirjeen heti, kun tilauksesi on saapunut noutopisteeseen. Lue lisää toimitusvaihtoehdoistamme täältä.

Maksaminen

PhoneLifellä maksat turvallisuutesi tähden vain luotettavilla ja tunnetuilla maksuvaihtoehdoilla, kuten Klarnalla. Emme peri lisämaksua minkään maksuvaihtoehdon käyttämisestä. Yksityishenkilönä maksat Klarna Checkoutin kautta, ja voit valita maksutavaksi lisämaksuttoman laskun, osamaksun, korttimaksun (VISA, Mastercard, American Express), verkkopankin tai Klarna Direktin.

Peruuttamisoikeus ja avokauppa - Aina 30 päivää

Kuluttajasuojalain mukaan sinulla asiakkaana on oikeus perua tekemäsi kauppa 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta, ilman erityistä syytä. Olemme pidentäneet tätä 30 päivään asioimisesi helpottamiseksi. Tämä edellyttää, että tuote ja sen pakkaus ovat alkuperäisessä kunnossa, eli ne ovat käyttämättömiä ja vahingoittumattomia. Myös tuotepakkaus tulee palauttaa, jotta palautus voidaan hyväksyä. Voit tietysti kokeilla tuotetta varovasti siten, ettei pakkaus vahingoitu. PhoneLife.fi noudattaa etä- ja kotimyyntiä koskevaa lainsäädäntöä. Jos tuote ei ole alkuperäisessä kunnossa, on PhoneLifellä oikeus vähentää palautettavasta summasta tuotteen arvon alennusta vastaava summa. Sinä asiakkaana vastaat palautuksen toimituskuluista peruuttamisoikeuden ja avokaupan ollessa kyseessä. Huomioithan, että palautuksen käsittelyssä voi mennä 14 päivää siitä, kun se on saapunut meille. Tavallisesti käsittelemme palautukset kuitenkin nopeammin.

Tuotteet ja tuoteryhmät, joilla ei ole palautusoikeutta, jos sinetti/pakkaus on avattu tai tuotetta on käytetty:

- Kaikki in-ear-kuulokkeet (korvakäytävään asetettavat kuulokkeet), mukaan lukien niiden vaihdettavat kuuloketyynyt.
- Elektroniset tuotteet, joiden sinetti tai pakkaus on avattu, kuten kuulokkeet, muistikortit, Galaxy SmartTag ja muut sinetöidyt elektroniset tuotteet.
- Lelut ja vastaavat tuotteet, joissa on sisäänrakennettu akku.
- Kulutustarvikkeet, kuten paristot.

Jos olet ostanut jonkin näistä tuotetyypeistä, ne voi palauttaa vain, jos sinetti ja/tai pakkaus on avaamaton.

Reklamaatio

Saitko viallisen tai väärän tuotteen? Ota yhteyttä mahdollisimman pian sähköpostitse osoitteeseen support.fi@phonelife.com, ja autamme sinua. Säilytä reklamoitu tuote, kunnes virhe on korjattu. Emme voi käsitellä asiaasi, jos tuote on hävitetty. Lähetä kuva viasta mahdollisimman nopean käsittelyn takaamiseksi. Hyväksytyn reklamaation tai väärän tuotteen toimittamisen kohdalla vastaamme tietysti palautuskuluista.

Reklamaatio-oikeus ja tuotetakuu koskevat tuotteita, jotka ovat viallisesti valmistettu tai eivät toimi asianmukaisesti. Vikoja, jotka ilmenevät käytöstä tai asentamisesta, kulumisesta, väärin asennetusta näytönsuojasta tai vastaavasta johtuen, ei voi reklamoida.

Copterin ja Zagg InvisibleShieldin tuotteet reklamoidaan suoraan heille heidän elinikäisen takuun mukaan. Lue reklamaatioehdoista ja reklamoi Copterin tuote täällä: https://bit.ly/2PkVQSQ. Lue reklamaatioehdoista ja reklamoi Zaggin tuote täällä: https://www.zagg.com/fi_eu/customer/account/login/

Uutiskirje ja sähköpostilista

Voit tilata uutiskirjeemme kassalla tai täyttämällä lomakkeen kotisivuillamme. Lähetämme sinulle uutiskirjeitä ajankohtaisista uutuuksista, kampanjoista ja vinkeistä. Ostosten yhteydessä lähetämme sinulle tilaukseen liittyviä sähköposteja riippumatta siitä, oletko tilannut uutiskirjeemme. Näitä ovat muun muassa tilausvahvistus, ilmoitus tuotteen lähettämisestä, palautustiedot, kyselyt meidän arvioimiseksi sekä vastaukset lyhyisiin kysymyksiin tai täydennysostoihin.

Henkilötiedot ja evästeet

Suhtaudumme vakavasti henkilötietojen koskemattomuuteen verkossa. Noudatamme EU:n GDPR-tietosuoja-asetusta. Lue lisää eväste- ja henkilötietokäytännöistämme täällä.

Force majeure
Force majeuren, eli yllättävän, PhoneLifestä riippumattoman tapahtuman sattuessa, vapautuu PhoneLife sopimuksen velvollisuuksista. Tällaisia tapahtumia ovat muun muassa sota, luonnonkatastrofit, työmarkkinahäiriöt, viranomaispäätökset ja muut vastaavat, PhoneLifestä riippumattomat tapahtumat, joita ei voida kohtuudella katsoa ennakoitaviksi.

Muuta

Kaikkiin hintoihin sisältyy 24% alv, jos ei muuta ole valittu. Emme myy alle 18-vuotiaille ilman kirjallista lupaa huoltajalta. Pidätämme oikeuden mahdollisiin kirjoitusvirheisiin, hintojen korotuksiin ja loppuunmyyntiin. Vain ostohetkellä antamasi tiedot tallennetaan. Tarkemmat tiedot eväste-ja henkilötietokäytännöstämme löydät täältä: https://www.phonelife.fi/asiakaspalvelu-1/evaste-henkilotietokaytanto

PhoneLifen omistaa ja sitä ylläpitää PhoneLife AB (yritystunnus: 556913-5386).

Ostoehdot on päivitetty 07.11.2024

Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä parhaan mahdollisen käyttökokemuksen varmistamiseksi.Lisätietoja