Palautus, vaihto ja reklamaatio

30 päivän peruuttamisoikeus

PhoneLifellä sinulla on aina oikeus palauttaa ostamasi tuotteet 30 päivän kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta. Voit siis ilman mitään syytä palauttaa tuotteesi meille ja saada rahasi takaisin. Palautus edellyttää kuitenkin, että tuote on alkuperäisessä kunnossa ja että pakkaus ja etiketit ovat vahingoittumattomat. Myös tuotepakkaus tulee palauttaa, jotta palautus hyväksytään. Jos tuote ei ole alkuperäisessä kunnossa, on PhoneLifellä oikeus vähentää palautettavasta summasta tuotteen arvon alennusta vastaava summa. Sinä asiakkaana vastaat palautuksen toimituskuluista ja siitä, että palautus saapuu perille.

Tuotteet ja tuoteryhmät, joilla ei ole palautusoikeutta, jos sinetti/pakkaus on avattu tai tuotetta on käytetty:

- Kaikki in-ear-kuulokkeet (korvakäytävään asetettavat kuulokkeet), mukaan lukien niiden vaihdettavat kuuloketyynyt.
- Elektroniset tuotteet, joiden sinetti tai pakkaus on avattu, kuten kuulokkeet, muistikortit, Galaxy SmartTag ja muut sinetöidyt elektroniset tuotteet.
- Lelut ja vastaavat tuotteet, joissa on sisäänrakennettu akku.
- Kulutustarvikkeet, kuten paristot.

Jos olet ostanut jonkin näistä tuotetyypeistä, ne voi palauttaa vain, jos sinetti ja/tai pakkaus on avaamaton.

Lähetä hyvin pakattu palautuksesi osoitteeseen:
PhoneLife AB
Kung Hans Väg 3
192 68 Sollentuna
Sweden

Lähetä palautuksesi mukana tilausnumerosi ja nimesi, jotta voimme käsitellä palautuksen. Lähetämme sinulle sähköpostia, kun olemme käsitelleet palautuksesi. Palautamme rahasi heti, kun palautuksesi on käsitelty, käyttäen samaa maksutapaa kuin tilauksessasi. Huomioithan, että palautuksesi käsittelyssä voi mennä 14 päivää siitä, kun se on saapunut meille. Tavallisesti palautukset käsitellään kuitenkin nopeammin.

Tuotteen vaihtaminen toiseen

Etkö ole tyytyväinen ostokseesi, tai onko malli väärä? Ei hätää. Tilaa ensin haluamasi tuote, ja se lähetetään sinulle mahdollisimman pian. Noudata sitten yllä olevia ohjeita palauttaaksesi alkuperäisen tilauksesi.

Reklamaatio

Saitko viallisen tai väärän tuotteen? Ota yhteyttä mahdollisimman pian sähköpostitse osoitteeseen support.fi@phonelife.com, niin autamme sinua. Lähetä kuva viasta mahdollisimman nopean käsittelyn takaamiseksi. Hyväksytyn reklamaation tai väärän tuotteen toimittamisen kohdalla vastaamme tietysti palautuskuluista.

Reklamaatio-oikeus ja tuotetakuu koskevat tuotteita, jotka ovat viallisesti valmistettu, tai jotka eivät toimi asianmukaisesti. Vikoja, jotka ilmenevät käytöstä tai asentamisesta, kulumisesta, väärin asennetusta näytönsuojasta tai vastaavasta johtuen, ei voi reklamoida.

Copterin ja Zagg InvisibleShieldin tuotteet reklamoidaan suoraan heille heidän elinikäisen takuun mukaisesti. Lue reklamaatioehdoista ja reklamoi Copterin tuote täällä: https://bit.ly/2PkVQSQ. Lue reklamaatioehdoista ja reklamoi Zaggin tuote täällä: https://www.zagg.com/fi_eu/customer/account/login/

Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä parhaan mahdollisen käyttökokemuksen varmistamiseksi.Lisätietoja